PLKN 2013


HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH . Assalamualaikum . Aku taktahu nak kata apa dh hahahaa . Confirm Confirm , Hitam --' hahahahahaha . Aku mampu gelak jee doh wkwkwkwk . Mcm shebai , kasi alaun banyak sikit ahhhh haah , plan lepas SPM semua hancur siodd :D hahahaha . 

I said to my mom
Me : Maaa , ada berita sedihh
Mama : haa apa dia?
Me : kita dpt PLKN :'( haha
Mama : tuh laa tk aktif lagi ,
Me : tk de kene mengena hahaah

terkejut aku, boleh plaaa aku dpt , nti kan , mesti ramai gila kannn . >.<" . mesti Danny dh start risau sbb takod aku pandang lelaki lain hewhew , cool cool :'p . Jumpa sy before pergi PLKN eh awak <3 hihi . Aku takod sbb ...

Semua orang yg aku tk knl .
Then ramai gila mcm kt pasar .
Then ada kawad aku dh serik ;'/

Hmm . Layankan jela kalau dh kena , kena jugak kan :') , ok cool , boleyyy kuwusshhh ahaksss , kau apa tahu . Nti tgk aku dh kuwush keyh <3 Nk kuwush nk kuwush hhihi :p , tknk hitam , nk kuwush jew haha :p

shfdanny
Thanks Read and Do Like:')